Vind alle antwoorden op uw vragen tussen de suggesties en meest gestelde vragen. Ons team van specialisten helpt u graag verder.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons telefonisch of per e-mail te contacteren: contact@protennis.fr
Klantenrekening
Om een account aan te maken, klikt u bovenaan de site op "connect" en vervolgens maakt u links een account aan door uw e-mailadres in te voeren. Vervolgens moet u andere persoonlijke velden invullen (adres, telefoonnummer...)
Als u al een klantenrekening hebt, moet u rechts onder "Reeds geregistreerd?
Om mijn persoonlijke gegevens en informatie te wijzigen, logt u in en gaat u naar het gedeelte Mijn account.
U kunt dan nieuwe adressen wijzigen of toevoegen of uw persoonlijke gegevens wijzigen.
Als u dit niet kunt, kunt u hulp krijgen door de te wijzigen gegevens naar het volgende adres te sturen: contact@protennis.fr
Weet u uw wachtwoord niet meer? Er zijn twee manieren om het op te vragen:
Oplossing 1:
U kunt het wachtwoord opvragen via deze link, een automatische e-mail wordt u dan toegestuurd (vergeet niet uw spam en junkmail te controleren)
Oplossing 2:
Ofwel kunt u ons een bericht sturen naar contact@protennis.fr
Het is ook mogelijk dat u nog nooit een account bij ons hebt aangemaakt, in geval van twijfel kunt u uw e-mailadres invullen in het vakje "Maak uw account aan".
Voordat u een vriend kunt sponsoren, moet u een bestelling plaatsen op onze website.
Zodra uw bestelling is gevalideerd, kunt u de naam, voornaam en het e-mailadres van uw gesponsorde vriend(in) invoeren in het vakje "Sponsorprogramma" in uw rubriek "Mijn account".
Zodra uw gesponsorde vriend(in) zijn/haar bestelling heeft geplaatst en u als zijn/haar sponsor heeft geregistreerd, ontvangt u elk een automatische e-mail met een promotiecode ter waarde van 10€ over een periode van 1 maand.
(Vergeet niet uw spam te controleren)
Controles
U kunt uw bestelling niet rechtstreeks annuleren via de interface van uw Protennis-account. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail: contact@protennis.fr of telefonisch op 09 66 920 937 of 04 66 04 09 37.
U kunt uw bestelling niet rechtstreeks vanuit de interface van uw Protennis-account wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail: contact@protennis.fr of per telefoon op 09 66 920 937 of 04 66 04 09 37.
Als uw racket wordt bespannen of uw bestelling al is verzonden, is het helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
Wij bieden de volgende betalingsmethoden aan:
- Kredietkaart (Visa, Mastercard...)
- American Express
- Oney ; Orgaan van betaling in meerdere keren.
- Paypal : Per kaart of rekening - Mogelijkheid om in 4x te betalen zonder kosten vanaf 30€
Al onze betalingsorganisaties zijn beveiligd, de gegevens worden niet geraadpleegd of opgeslagen.
U kunt de voortgang van uw bestelling te allen tijde volgen via uw klantenzone. Als u een vraag hebt, kunt u contact opnemen met de klantenservice op het volgende adres: contact@protennis.fr; vermeld uw bestelreferentie.
Alle bestellingen die voor 12:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt, volgende bestellingen kunnen pas de volgende dag worden verwerkt. De voorbereidingstijd kan willekeurig zijn, afhankelijk van de bestelde producten. De bereidingstijd kan variëren van enkele uren tot enkele dagen, afhankelijk van de gevraagde specificaties.
Allereerst verontschuldigt het Protennis-team zich voor dit ongemak.
U moet eerst nagaan of het door u ontvangen product niet overeenstemt met uw factuur. Wij wijzigen de bestellingen van onze klanten niet.
Als er sprake is van een fout, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice op contact@protennis.fr onder vermelding van uw bestelreferentie en het ondervonden probleem. Voeg een foto bij van het artikel dat u hebt ontvangen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.
Zendingen en leveringen
In Europees Frankrijk zijn de verzendkosten gratis voor aankopen van 75 euro of meer voor levering aan huis en op kantoor. De verzendkosten zijn gratis voor aankopen van 49€ of meer voor leveringen op een relaispunt.
Voor andere landen wordt verwezen naar de algemene verkoopvoorwaarden.
Wij leveren in Frankrijk en in vele Europese landen maar de lijst is groot, raadpleeg de algemene verkoopsvoorwaarden, daar vindt u alle bestemmingen en de toegepaste tarieven.
Onze huidige vervoerders zijn GLS, Chronopost 2Shop en La Poste. Deze lijst is niet volledig en kan te allen tijde worden gewijzigd.
De levertijd bedraagt tussen 24 en 48 uur voor Frankrijk vanaf het moment dat uw bestelling is verzonden.
In het geval van een groot incident en/of buiten onze controle, kan deze periode echter worden verlengd.
Voor Europese landen en overzeese departementen kunnen de levertijden variëren van 48 uur tot 8 dagen, afhankelijk van de bestemming. (Voor meer informatie, raadpleeg onze algemene verkoopsvoorwaarden)
Zodra uw bestelling de status "Verzonden" heeft bereikt, ontvangt u een e-mail met een link om uw pakket te volgen.
Zo niet, dan kunt u met uw volgnummer de voortgang van uw bestelling volgen op de volgende adressen:
-GLS: https: //gls-group.com/FR/fr/suivi-colis
-Colissimo: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois
-Chronopost 2Shop: https: //www.chronoshop2shop.fr/fr/suivi-colis
Als u uw land niet ziet in de lijst met bestemmingen, betekent dit dat wij nog niet aan uw land leveren.
Voor alle omvangrijke of zware artikelen kan de leveringswijze veranderen en kunnen extra kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de bestemming. Voor meer details verwijzen wij naar de Algemene Verkoopvoorwaarden;
Retourzendingen en terugbetalingen
De consument beschikt over een termijn van 14 dagen om de overeenkomst zonder opgave van redenen en zonder betaling van een boete te herroepen. Hij moet echter de kosten voor het terugzenden van het product dragen. Als het pakket nog onderweg is, moet de klant weigeren de goederen in ontvangst te nemen met als reden: Retourzending.
In toepassing van de bepalingen van artikel L.121-20-2 van de consumentenwet, komen goederen die duidelijk gepersonaliseerd zijn of gemaakt zijn volgens de specificaties van de klant (gewijzigde grip, bespanning op een racket, flocking, enz.) niet in aanmerking voor het herroepingsrecht
De geaccepteerde retourtermijn is 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling. Na deze periode kunt u ons per e-mail bereiken op contact@protennis.fr
U kunt elk besteld artikel in perfecte originele staat (ongedragen en met de labels) terugsturen naar ons postadres via de post. (Protennis 200 rue paul laurent, 30900 Nimes)
U bent verantwoordelijk voor de kosten, we hebben geen pre-paid retourlabel.
Gelieve het retourformulier dat op uw klantenrekening wordt aangemaakt of een kopie van uw factuur bij te voegen waarin u uw wens tot omruiling of terugbetaling kenbaar maakt. (in geval van omruiling, gelieve vooraf de beschikbaarheid te controleren op de website of stuur ons een e-mail naar: contact@protennis.fr). Zodra wij het pakket hebben ontvangen, reageren wij zo snel mogelijk op uw verzoek.
Voor meer snelheid kunt u vragen om terugbetaling van uw geretourneerde artikelen en direct een nieuwe bestelling plaatsen.
Voor andere landen verwijzen wij naar de Algemene Voorwaarden.
Alleen producten die compleet, in perfecte staat en in hun originele verpakking worden teruggestuurd, worden aanvaard.
In toepassing van de bepalingen van artikel L.121-20-2 van de Franse consumentenwet, vallen goederen die duidelijk zijn gepersonaliseerd of gemaakt volgens de specificaties van de klant (gewijzigde grip, snaren op een racket, flocking, enz.) en goederen die snel kunnen bederven (snaren, grips, enz.) niet onder het herroepingsrecht.
Voor elk verzoek om terugbetaling van een bestelling die een gratis artikel heeft opgeleverd, moet de koper ook het gratis artikel terugsturen, dat niet zou zijn teruggestuurd als het teruggestuurde artikel niet zou zijn gekocht.
Het is ook mogelijk dat u bij uw bestelling hebt geprofiteerd van een promotiecode. Deze code wordt weergegeven op het betalingsoverzicht en geldt voor alle producten die onder de promotie vallen. U moet deze korting dan in mindering brengen op het/de betreffende artikel(en).
Producten en diensten
Voor productinformatie kunt u contact met ons opnemen op 09 66 920 937 of per e-mail op contact@protennis.fr
. Voor technisch advies over rackets, snaren en instructies kunt u contact opnemen met ons gespecialiseerde team op 04 66 04 09 37.
Voor een lancerings- of herstockeringsdatum kunt u uw verzoek sturen naar contact@protennis.fr
De op de site gepresenteerde foto's (geleverd door de officiële leveranciers) trachten het aangeboden product zo getrouw mogelijk weer te geven, maar hebben geen contractueel karakter.
Voordat ik een beroep doe op de klantenservice om een geschil te openen over het verborgen gebrek van een product, neem ik mijn Protennis-factuur en controleer ik de datum van aankoop. Aangezien de wettelijke garantieperiode twee jaar bedraagt, geldt deze niet voor consumptiegoederen en natuurlijke slijtage in verband met sport.
Voorbeeld: versleten ballen/touwtjes, schuren van schoenen of rackets over de grond worden niet beschouwd als verborgen productiefouten en kunnen geen aanspraak maken op de wettelijke garantie.
Indien het goed inderdaad een conformiteitsgebrek vertoont, wordt vooraf een onderzoek met foto's uitgevoerd per e-mail ( contact@protennis.fr) alvorens de informatie naar onze leveranciers te sturen.
In geval van niet-conformiteit zijn de kosten van terugzending van het bestelde en geleverde product, alsmede de eventuele levering van een ander product voor rekening van PROTENNIS.
De dienst na verkoop van het merk van het product in kwestie zal dan beslissen over het resultaat van de zaak. Het bedrijf kan ervoor kiezen om het product te vervangen door hetzelfde product, afhankelijk van de beschikbaarheid, of om een tegoedbon te crediteren voor het bedrag van het betaalde product.
Promoties en cadeaubonnen
Promotiecodes zijn willekeurig en vluchtig, wat betekent dat ze niet altijd beschikbaar zijn en een beperkte duur hebben.
In geen geval kunnen deze codes worden verlengd of ingeruild voor een geldbedrag.
Kortingen zijn willekeurig en kunnen niet worden voorzien, daarom kunnen wij geen kortingen toepassen op uw bestelling zodra deze is verzonden en ontvangen. Bedankt voor uw begrip.
Een promotiecode heeft een specifieke schrijfwijze en geldigheidsduur. Om zeker te zijn dat u zich niet vergist, kunt u de promotiecode kopiëren en plakken en de geldigheidsdatum controleren. Om de code te valideren is het ook essentieel om op "Toevoegen" te klikken rechts van het vak Promo Code. De korting wordt dan weergegeven in het betalingsoverzicht.
De cadeaubon is voor eenmalig en persoonlijk gebruik. Hij is 1 jaar geldig en kan gecombineerd worden met bestaande kortingen op de website.
Bij de aankoop van onze cadeaubonnen kunt u kiezen voor een afdrukbare versie of deze rechtstreeks naar de ontvanger sturen. U kunt ook het bedrag, een gepersonaliseerde boodschap en verschillende afbeeldingen kiezen.